Jak postupovat u reklamace

Kontaktujte servis a popište jim problém, který se zbožím máte. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Před odesláním  k reklamaci je nutné přístroj očistit. V opačném případě Vám bude reklamace zamítnuta.

Pokud posíláte zboží do servisu, vždy přiložte tyto doklady:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace přiložit vyplněný reklamační list.


Adresa servisního střediska:
Traminal s.r.o.
Nádražní 575
686 03 Staré Město u Uherského Hradiště
Tel.: 800 350 350
Email: info@atranet.cz