Nákup a doručení


Druhy dopravy
ceny vč. DPH
osobní odběr Březolupy zdarma
WE|DO 120 Kč
WE|DO při objednávce nad 3.500Kč zdarma
   
Česká pošta 300 Kč
Česká pošta při objednávce nad 50.000Kč zdarma
Doprava na Slovensko je účtována vždy do hmotnosti 7 kg 300 Kč


Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde.

- Doručení zboží přepravní službou WE|DO do 24hod. V případě obdržení objednávky do 11hod. (v pracovní dny). 

 
Balík WE|DO - Soukromá zásilka

- Vaši zásilku Vám doručí společnost WE|DO CZ s.r.o.. Společnost WE|DO je nový logistický operátor, který vznikl po spojení značek InTime a Uloženka.

- V České republice má WE|DO 21 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek. 

- Standardní balíky jsou doručovány následující pracovní den po vyzvednutí v celé České republice. V den doručení obdržíte SMS avizaci s 3 hodinovým časovým oknem pro komfortnější doručení. V případě potřeby si tak můžete doručení změnit a řídit sami. 

- Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu

Převzetí a reklamace: 
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

- Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.
 
 
Balík Česká pošta

- dodání obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání.

- v obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. Udané ceny.

Obchodní balíky jsou od okamžiku podání sledovány v systémuT&T (Track & Trace).

  • Garantovaná doba dodání
  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba
  • Velké množství doplňkových služeb
  • Jediná zásilka, jejíž obsah může mít hmotnost až 30 kg
  • více informací o službě najdete zde

Převzetí a reklamace:  
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – u zjevné vady (poškození obalu)  zásilku nepřebírat.
 
Reklamace - Česká pošta
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 2 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.

Platba při převzetí zboží / dobírka

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.

  • hotově - při osobním vyzvednutí zboží na prodejně
  • hotově - dobírkou - při přebírání zboží od doručovatele - zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky


Převodem předem

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, pošleme vám během 24hodin na e-mail zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet expedujeme zboží na adresu uvedenou v objednávce.

Při platbě převodem předem:

  • může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
  • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou
  • při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas)