Nákup a doručení


Druhy dopravy
ceny vč. DPH
osobní odběr Březolupy zdarma
PPL 120 Kč
PPL při objednávce nad 3.500Kč zdarma
   
Česká pošta 300 Kč
Česká pošta při objednávce nad 50.000Kč zdarma
Doprava na Slovensko je účtována vždy do hmotnosti 7 kg 300 Kč


Objednané zboží vám doručíme hned několika způsoby. Jaké to jsou se dozvíte právě zde.

- Doručení zboží přepravní službou PPL do 24hod. V případě obdržení objednávky do 11hod. (v pracovní dny). 

 
PPL

V České republice má PPL 24 dep, která denně rozváží několik desítek tisíc zásilek.
- Převzetí a reklamace:

Zásilku s poškozeným obalem můžete od řidiče převzít, musíte však informaci o poškození uvést do skeneru řidiče (převzetí s výhradou).

Pokud jste převzali zásilku, jejíž obsah je poškozen a obal při převzetí nejevil známky poškození, je nutné reklamaci nahlásit přes webový formulář, a to do 7 kalendářních dnů od doručení zásilky. Pro vyplnění formuláře budete potřebovat fotografie zásilky, obsahu, výplně a obalu včetně všech etiket, které na zásilce jsou, a přiložte prodejní fakturu.

Reklamaci vždy PPL řeší s příkazcem zásilky. Příjemce zásilky svou reklamaci uplatňuje u odesílatele zásilky. Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.

- Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 3 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží
Maximální hmotnost jednoho balíku je 30 kg
 
 
Balík Česká pošta

- dodání obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání.

- v obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. Udané ceny.

Obchodní balíky jsou od okamžiku podání sledovány v systémuT&T (Track & Trace).

  • Garantovaná doba dodání
  • Kvalitní, rychlá a spolehlivá služba
  • Velké množství doplňkových služeb
  • Jediná zásilka, jejíž obsah může mít hmotnost až 30 kg
  • více informací o službě najdete zde

Převzetí a reklamace:  
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – u zjevné vady (poškození obalu)  zásilku nepřebírat.
 
Reklamace - Česká pošta
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Upozornění!!!!!
Nahlášení skrytého poškození zásilky po stanovené lhůtě 2 dnů, již nelze akceptovat. Po uplynutí této lhůty nebude přistoupeno k jakékoli kompenzaci za poškození zboží.

Platba při převzetí zboží / dobírka

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.

  • hotově - při osobním vyzvednutí zboží na prodejně
  • hotově - dobírkou - při přebírání zboží od doručovatele - zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky


Převodem předem

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, pošleme vám během 24hodin na e-mail zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet expedujeme zboží na adresu uvedenou v objednávce.

Při platbě převodem předem:

  • může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
  • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou
  • při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas)